Így bukj el 300. 000 Ft- ot, ha bikázol, és ezt nem tudtad!

 

Mindenki azt gondolja, hogy a legegyszerűbb bebikázni egy autót, pedig téved…

 

  • A legfontosabb, hogy bikázásnál a polaritást ne tévesszük össze, ellenőrizzük többször!
  • Az akkuk teljesítménye is fontos, mely a tetejére van ráírva (pl.: 55 Ah). Csak nagyobb, vagy azonos teljesítményű akkumlátorral bikázzunk!
  • A legtöbben ott hibáznak, hogy vesznek a benzinkútnál egy gagyi bikakábelt, melynek jó vastag a szigetelése, de réz alig van benne… Ilyet ne vegyünk! A csipeszeknél ellenőrizzük a keresztmetszetet, ami min. 0, 5 cm!
  • Bikázáskor a kábelek ne érjenek semmilyen fém dologhoz, és az ellentétes polaritású kábelhez se!
  • A rádió kódját ellenőrizzük, hogy megvan-e!
  • Amennyiben reteszzáras az autónk (a német autók ilynek), akkor hagyjuk résnyire nyitva az ajtót, nehogy bezárjuk a kulcsunkat!
  • Bikázásnál soha ne legyen rajta a gyújtás, csak akkor indítsunk, ha már minden kábel a helyén!
  • Nagyon fontos, hogy minden fogyasztót (belső világítást, rádiót…stb.) kapcsoljunk le bikázás előtt, ezzel is erőt adva az akkumlátornak
  • Az újfajta START- STOP vezérlésű autóknál fontos, hogy a bikázókábel negatív csipeszét a motorblokkra, vagy a karosszériára tegyük, mert enélkül könnyen elbúcsúzhatunk az elektronikától…

Ha biztosra akarsz menni, hívj minket!

06 20 5751595